Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 May 2009

Copy badge “2009 Cute’s 3logger Award” di atas untuk di letakkan di blog anda
~ ok.. sudey...
Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan anda award ini kepada anda
Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
~ nama saya nadia fitri mohamad havez
~ lagi tiga hari dari tarikh entri ni saya akan menyambut ulangtahun kelahiran yang ke-22
~ saya ada 2orang adik perempuan
~ saya baru balik dari jabatan ortopedik hukm ketika ini
~ saya sudah gila bayang (~hahahahaha~)
~ saya suka makan
~ saya suka tidur
~ setakat ni saya sudah menjalani 4 pembedahan
~ saya sedang praktikal di imatera yang letaknya boleh jalan kaki sahaja dari rumah (kalo rasa nak masuk wad, silalah berani berjalan kaki ahahaha)... dalam 10minit perjalanan dengan lrt...
~ saya belum berkahwin
ahahahaha segala fakta yang jelas, terkini setakat 18 mei 2009, jam 1450 :P
Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan meyatakan nama mereka di blog anda
~ kak wani
~ zaki
~ bo
~ elia
~ erin
~ ekin
:P

No comments:

Post a Comment