Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 May 2009

Terima kasih kawan-kawan..

selepas mengepos (hah? mengepos??) entri sebelum ini, beberapa rakan telah mesej, tak kurang juga memberi komen...

thanks atas semua kata-kata semangat, ingatan dan kasih sayang anda kepada saya.. tu laa.. berat mata membaca, berat lagi pinggang dirasa.. ahahhaa (gelak dengan peribahasa sndiri.. :P)

nway, saya masih dalam mo0d tertekan.. lagi2 dalam keadaan *teettt* sekarang... even cakap sikit je, saya rasa nak marah... anda faham situasi normal untuk perempuan setiap bulan?? ahahaha..

tertekan sebab the thing i hate most is happen today, tertekan dengan situasi sendiri, tertekan sebab saya masih belum jumpa solution yang sesuai untuk masalah saya..

saya perlu mengorbankan sesuatu.. sesuatu yang sangat saya sayang.. kenapa hidup ini terlalu banyak pengorbanan yang saya tidak sanggup lakukan? itulah ketidaksampaian hati saya.. ada lagi perkara yang perlu saya korbankan..

ada seorang sahabat memberitahu semalam, "nadia, ko jangan memaksa diri ko. kalo ko tak larat, ko jangan buat. ko sndiri tau kondisi badan ko macam mana..."

buat masa sekarang, ada satu lagi benda yang perlu saya korbankan. benda yang saya sayang, yang rasanya sesiapa yang berada dalam situasi saya, mungkin orang itu tak sanggup korbankan perkara tu. nantilah, saya akan fikirkan semasak-masaknya, sebaik-baiknya...

saya masih mencari yang terbaik...

4 comments:

  1. senang cite.. nak dapat sagu bukan ko boleh dapat dari langit.. pecah ruyung dulu...so pengorbanan itu adalah lumrah... sabar itu adala hikmat yang akan berbalas dengan kemanisan...sabar dan tabah nadia..aku tahu kau boleh..YATAAA!!

    ReplyDelete
  2. ahahaha.. :P

    aku belum jumpa lagi best solution..
    :D

    ReplyDelete
  3. dah try istikharah?? cuba lah sekurang2 nya akan ade petunjuk

    ReplyDelete
  4. istikharah??

    insyaAllah.. itu memang salah satu jalan...

    ReplyDelete