Klik Klik Klik Thanks Darl!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Junior Aulad

junioraulad-728x90

12 June 2009

Elaun Latihan Industri

"BERITA BAIK! Elaun Latihan Industri telah dikembalikan!

Berdasarkan maklumat dan perangkaan yang ditunjukkan, UTM telah pun menerima sejumlah peruntukan elaun Latihan Industri bagi tahun 2009. Dan elaun ini sedang diproses untuk pelajar fakulti FKM, FKSG dan FAB. Pemprosesan elaun bagi pelajar fakulti lain akan menyusul.

Secara umumnya, pelajar akan menerima RM 15 + RM 5 bagi elaun Harian dan Pengangkutan Harian. Beberapa elaun lain adalah berdasarkan keadaan-keadan khas mengikut lokasi LI."

berita diambil dari sini


tak tau nak kata ni berita jenis apa.
apa-apa pun thanks untuk sahabat-sahabat MPP di Skudai kerana merungkaikan masalah kami yang sedang menjalani Latihan Industri ni.

to zaki,
thanks atas tindakan pantas anda. saya sangat-sangat menghargainya.
saya bagi maklumat lebih kurang jam 11pagi. jam 4.30petang saya dah dapat feedback.

thanks untuk MPP UTM yang sedang bekerja di Skudai sekarang.
go go chaiyok!
ada rezeki nanti nadia balik sana kayh! (^_^)v miss u all...


6 comments:

sang kamen said...

ahhh!! MPP sucks! (ANti-org universiti.harharharhar)

aidaNadia said...

sang kamen>>
sukati ko.. MPP USM kot.. sape ye YDP korang.. shafiq kalo tak silap nama dia...
tak baik cakap org cenggitu.. tak boleh menuduh macam tu saje.. cuba kalau anda di tempat mpp...
kami mpp di seluruh malaysia ni bukan saje2 suka2 jadi mpp...

sang kamen said...

ya.. kamu disogok utuk jadik MPP. hahahaha.. srius.. aku ade krisis dgn MPPUSM... so jgn lah terasa k..

aidaNadia said...

sang kamen>>
ko krisis ngan dorang aje sudey..
aku ni member baik ko, mpp jugak muahahaha sedikit sebanyak akan terasa gak if ko cakap mpp.. hehehe
pasal sogok tu, aku rasa aku tak dapat apa2 pun yang berbentuk sogokan sepanjang aku jadi mpp.. heh.. serius...
:D

sang kamen said...

yer-yer.... sensitif pulak pagi2 nih

aidaNadia said...

sang kamen>>
sensitif ada sebab.. ahahaha teettttttttt....