Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

12 June 2009

Jerebbu Jerebu Jerebu


keluar ofis untuk makan tengahari pada hari ini. sudah menjadi kebiasaan saya tidak memakai cermin mata kalau nak pergi makan ni. keluar je dari pintu, saya dah mula musykil. power spek aku kena tambah lagi ke? dalam kemusykilan tu, saya bertanya din.

saya: din, ni asap ke, mata aku yang tambah rabun? (muka musykil)
din: asap rokok... (sambil buat muka takde kena mengena dalam hal nih)
saya: wooo tebalnya asap rokok... (konon konon percaya)

serius... tahap jerebu di Kuala Lumpur sangat teruk sekarang ni.
mata saya asyik berair je (ceh! padahal mata berair sebab sehari suntuk ngadap komputer!),
tekak saya sakit (huh? tekak sakit sebab belum sembuh dari penyakit triple combo: demam, batuk, selesema)..
dan dan dan... saya tidak dapat menghirup udara yang segar (segarkah udara KL selama ni?)

hee~ marilah bersama-sama membeli 'mask' atau penutup hidung dan mulut. untuk mengelakkan anda dijangkiti penyakit serius. serius!


No comments:

Post a Comment