Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

01 June 2009

Result Exam

sukacita dimaklumkan, result untuk sem 6 dah keluar...
dengan ini, result tersebut adalah rahsia, bukan untuk tontonan umum
(jahat betul, result adik ditayang2. result sendiri, sorok2. nampak sangat result tak bagus hahaha)

bersyukur sebab tak dapat bawah 3.00
sebelum ni rasa macam result tu akan jadi bawah 3.00 sebab:
- banyak G.I.L.A assignment saya tak hantar
- study last minute
- masa final memang tak perform bagus langsung. sangat tidak puas hati dengan prestasi diri sendiri
- masa paper remote sensing for atmosphere tu diserang sakit kepala yang melampau
(tu yang rasa macam menggagalkan diri sendiri tuh..)
- rasanya final report tuk semua subjek saya tak hantar...

dengan ini, saya merasakan yang saya tidak layak untuk mendapat atas 3.00
alhamdulillah lepas juga, walaupun bukan dean list... (sebab target bawah 3.00 ahaha)
ianya pemangkin semangat untuk saya terus berusaha dalam baki 2 semester ni.
chaiyok2!!

(^_^)v

2 comments:

  1. mende...teruk nor ni,...hang banyak main..banyak BENCINTA ek...

    ReplyDelete
  2. ne de BENCINTA...

    owang da tak de sesape taw...

    single and available..

    eh, single but not available..

    hahahaha

    ade citer sday taw... ti owang citer kat akak..

    tunggu kat tampin 6jun ni!

    ReplyDelete